Örontöjning.

Alltså, jag vet inte vad ni tycker om att töja öronen, men detta är väl ändå att gå lite för långt? Den första bilden är ju riktigt hemsk, tycker jag.

Vad är min åsikt?
Jag tycker att det kan vara otroligt fint att töja öronen, om man gör det i rätt mängd. Att överdriva såhär är inte snyggt, särskilt inte eftersom att det inte kommer att töja ihop sig. Men den här mannen ser ju ut att överdriva med allt - kolla bara ögonbrynspiercingarna (som enligt mig är den fulaste piercingen) och tatueringarna i ansiktet. Han kommer aldrig ha chans till att få jobb, i alla fall om det finns någon annan att välja på.  Varför inte det? Alltså, idag märker man ju en stor skillnad mot för tjugo år sedan, då knappt någon hade piercingar. Tatueringar var ganska vanliga då men inte alls i samma mängd som nu. Jag menar nu den generationen som var kanske trettio år för tjugo år sedan. Det är dom som nu bestämmer vilka de vill anställa och så, och det är inte alls säkert att de gillar dessa "nya trender".


Kommentarer

Postat av: Anonym

ÅHHH FYYY :S

Postat av: Amanda

men usch, det där var inte ett dugg fint, ser bara äckligt ut. sjukt att man kan töja så jävla mycket, haha. D:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback